0tisak je udruženje čiji je program, plan rada i cilj delovanja koncipiran u skladu sa primenom najviših standarda u oblasti ekologije, ekološke edukacije i kompanijske održivosti i stvaranju što manjeg CO2 otiska.
Uz moderan pristup, ideje, i kompetentnost našeg tima pokušaćemo da realizujemo što više aktivnosti uz adekvatnu podršku kompanija i institucija.
Spojeni zajedničkom idejom, sa ciljem unapređenja kvaliteta životne sredine i zaštite zdravlja ljudi, kroz mudro i racionalno korišćenje prirodnih resursa ali i unapredjenje načina na koji poslujemo, verujemo da svi zajedno možemo do cilja - zelenije i zdravije planete.
Održivost, kada se stavi u kontekst poslovanja kompanija, odnosi se na praksu vođenja poslovanja ne samo radi trenutne profitabilnosti, već sa dugoročnom perspektivom koja obuhvata ekonomske, ekološke i društvene ciljeve koji se uzimaju u razmatranje. Usmeravanje strategija i praksi koje obezbeđuju dugovečnost, smanjuju štetu, pa čak i stvaraju pozitivne uticaje u ovim oblastima postaje važan deo poslovanja moderne kompanije.
0tisak kao udruženje pokušava svojim delovanjem, pre svega savetodavno da utiče na efikasno sprovodjenje ovih praksi. Taj konsalting se može manifestovati na različite načine: investiranjem u obnovljivu energiju, stvaranjem proizvoda sa dužim vekom trajanja i manjim ekološkim otiscima, obezbedjivanje pravičnih radnih praksi ili uključivanje u razvoj zajednice. Suština je da korporativna održivost menja poslovnu paradigmu od kratkoročnih dobitaka ka dugoročnoj održivosti i dobiti.
Uključivanje održivosti u osnovnu strategiju kompanije nije samo plemenit poduhvat; to je strateški imperativ za savremene kompanije. Kada se ova dva elementa usklade, inicijative održivosti izlaze iz izolovanih napora i postaju ukorenjene u svakom segmentu operacija kompanije. Ova sinergija osigurava da odluke na svakom nivou, od nabavke do marketinga, odražavaju jedinstveno opredeljenje ka održivim praksama. Kao rezultat toga, kompanija ne samo da efikasnije rešava ekološke i društvene probleme, već i gradi poverenje kod klijenata i potrošača.